TOP termékek

Facebook

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Átvételi pont: 1165 Budapest, Hunyadvár utca 75. Nyitvatartás: Hetfőtől péntekig, 8.00-16.00 között.

Háztól-házig szolgáltatás

Mi a háztól - házig szolgáltatás?

A Háztól - Házig szolgáltatás egy kényelmi, biztonsági szolgáltatás. Kedvező áron, a vásárlástól számítva a megvásárolt termék  jótállási idején belül, de maximum a vásárlástól számított 2 évig biztosítjuk, hogy a Önnek semmi-féle ügyintézéssel ne kelljen foglalkozni. 

Miben segít Önnek ez a szolgáltatás? 

  • garanciális ügyintézés díja (pl. bevizsgálás), ha a meghibásodás  a felhasználó hibájából történik
  • a termék szállításának terhe ne Önt terhelje (10 kg alatt a visszaszállítás költsége alapvetően a fogyasztót terheli néhány esettől eltekintve).
  • minden ügyintézést mi végzünk. Önnek nem kell senkivel sem egyeztetnie, csak nekünk kell jelezni, hogy igénybe veszi a megvásárolt háztól-házig szolgáltatást.

Ez mit jelent?

A termék meghibásodásakor csak annyit kell tenni, hogy értesít minket az alábbi email címen: reklamacio@websale.hu

Mi pedig már küldjük is a futárt a megadott címre. Ezt követően Önnek semmi dolga nincs, csak várni a megjavított vagy cserélt terméket, amit a futár kézbesít.

Hogyan történik mindez?

  1. Jelezze felénk e-mailben a problémát.
  2. Felvesszük Önnel a kapcsolatot.
  3. Ezek után előre egyeztetett időpontban fel tudja adni az Ön által alaposan becsomagolt terméket a kiküldött futárnak.
  4. Miután megérkezett hozzánk a csomag, megjavíttatjuk/cseréljük a terméket.
  5. Visszaküldjük díjmentesen a hibátlan terméket, hogy már csak használni kelljen.

Mire vonatkozik?

  • Új termék vásárlásakor jótállási idején belül, de maximum a vásárlástól számított 2 évig.
  • A szolgáltatás csak a termékkel egyidejűleg vásárolható meg, később már nem lehet pótolni.
  • A szolgáltatás csak olyan termékhez vásárolható meg, amelynek össztömege maximum 40 kg.
  • A termék javítása, cseréje csak garanciális eredetű problémára terjed ki. Nem garanciális probléma esetén a háztól házig szolgáltatás a következőket foglalhatja kizárólag magában: 
    - termék oda és visszaszállítása 
    - termék bevizsgálása

Mire nem vonatkozik?

  • Többszöri újraküldésre, át nem vett termék esetén.
  • Vásárlói elállásra csak abban az esetben vonatkozik ha Ön érvényesíteni kívánja a szolgáltatást. Ilyenkor a szolgáltatás díja fedezi a visszaküldés költségét, ami alapvetően a fogyasztó költsége lenne. Ekkor a szolgáltatás felhasználtnak minősül, a termék(ek) ára kerül jóvírásra, a felhasznált szolgáltatás ára nem. Természetesen Önnek joga van eldönteni, hogy a visszaküldést a szolgáltatás terhére vagy saját költségén teszi meg. Ha saját költségén küldi vissza, a termék(ek) vételára mellett a szolgáltatás árát is jóváírjuk.
  • A szolgáltatás nem terjed ki törésre  vagy bármilyen külső behatás által okozott esztétikai sérülésre.

Ha egy számlán több termék szerepel, akkor a szolgáltatást termékenként kell megvásárolni. Amennyiben a vevő csak egy háztól házig szolgáltatást igényel, akkor a vásárlás során meg kell jelölnie, hogy melyik termékhez szeretné azt igénybe venni. Amennyiben azt nem jelöli meg, akkor a szolgáltatás a számlán szereplő legdrágább, de a szolgáltatás feltételeinek megfelelő termékre lesz érvényesíthető. 

A szolgáltatás csak a kiállított számlával együtt érvényes.

A szolgáltatás díja: 2999 Ft

 

Telefon: +361 99-88-213
E-mail: info@royalstore.hu