Kategóriák

  • Akció
  • Kert
    •  
  • Otthon
    •  
  • Barkács
    •  
  • Uszoda
    •  
  • Raktározás
    •  
  • Egészség
    •  
  • Karóra
    •  
  • Állattartás
    •  
  • Sport
    •  
  • Műszaki
    •  
  • Baba, mama
    •  
  • Játék
    •  
  • Iskola
    •  
  • Közületeknek

Kérdése van?

Üzenet:


E-mail cím:

Telefonszám:


06-30/883-9832 vagy 06-30/305-5920

Hivatalos Seiko forgalmazó

Termékeink garantáltan hivatalos forrásból származnak!

............................................................

 

  RENDELJEN TELEFONON    

06-30/883-9832

vagy

06-30/305-5920

 

Hétköznap 9-17h között

............................................................

Facebook

Szeptemberi Vivamax akciók

Szeptemberi szezonnyitó akcióink

Fizetési megoldás

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Kövessen Minket!

YouTube

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz az oldalunkon keresztül, telefonon a 0630/883-983-2-es vagy a  +3630/305-592-0 telefonszámon, vagy e-mailben. Ha e-mailben küldenéd akkor kérjük,hogy leveledet az info@websale.hu címre továbbítsd.Amit semmiképpen ne felejts ki az emailedből:

- rendelt termék neve

- neved

- telefonszámod

- e-mail címed

- szállítási cím (ha nem személyesen szeretnéd átvenni) 

- az a név és cím amire kiállíthatjuk a számlát?

Ha nincs e-mail címem és szeretnék rendelni akkor mit tegyek?

Semmi gond. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot vagy a rendelés során add meg valamelyik közeli hozzádtartozód e-mailcímét,de előtte ne felejts el az engedélyét kérni.

Az árak bruttó vagy nettó árak?

Az áraink minden esetben bruttó árak. Tartalmazzák az áfát.

Hol tudom személyesen átvenni a megrendelt terméket?

 

1131. Budapest, Topolya u 4-8 alatti irodaház B.épület fsz.1.  Térkép és útvonaltervező BKV vagy gépjármű, itt!

 

(47.547074, 19.091037)

 

Ha személyesen veszem át az irodában megrendelésem, akkor tudok bankkártyával fizetni?

Igen. Visa, Mastercard és Maestro bankkártyát fogadunk el.

Leadtam egy rendelést. Mehetek átvenni?

 

A megrendelt termékét 10 munkanapig tároljuk  a legelső értesítő email (vagy sms) után. Természetesen módosítható, előzetes egyeztetéssel.

 

Ha beérkezik az általad rendelt termék telefonon vagy e-mailben értesítünk és egyeztetünk veled,hogy mikor tudod átvenni a megrendelt terméket. Kérjük mielőtt elindulnál vedd fel velünk telefonon vagy írásban a kapcsolatot.Ha azt látod,hogy raktáron van akkor is csak a következő napon lehet átvenni az irodánkban.

Minden termék van raktáron?

Arra törekszünk, hogy minél több termék azonnal elérhető legyen,de ezt nem mindig tudjuk megvalósítani. Kérjük vedd figyelembe azt a szállítási időt amit az oldalunkon látsz.

Mielőtt rendelek egy terméket megtudom nézni?

Mindenképpen megoldjuk. Kérünk,hogy vedd fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a 0630/883-983-2-es telefonszámon.

Előreutalást választottam és nem kaptam meg a számlaszámot. Mit tegyek?

Kedvezményezett Neve: Royal Store Kft.
Számlaszám :12021006-01563724-00100003

Kérjük a fenti számlára utald el a megrendelésed végösszegét. 

Vásároltam, de nem találom a számlát. Mit tegyek?

Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amit elküldünk arra az e-mail címre amit megadtál. Az általunk kibocsátott elektronikus számla minden törvényi előírásnak megfelel. Ha mégis inkább papír alapú számlát kérnél, természetesen ennek sincs akadálya. Kérjük, hogy a rendelésed leadásakor ezt jelezd nekünk. 

Az e-számlával kapcsolatos előírásokat a következő törvényi helyek szabályozzák

  • Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény •
  • Elektronikus számlával kapcsolatos rendelkezésekről szóló 46/2007. (XI. 29.)
  • PM rendelet • 24/1995 (XI.22.) PM rendelet

 

Garanciális problémával a gyártóhoz vagy hozzátok forduljak?

A jelenlegi jogszabályok értelemben nekünk kell intézni a garanciális kérdéseket, igy minden esetben hozzánk.Kérjük hívj minket a 06-30/883-983-as telefonszámon vagy írj e-mailt az reklamácio@websale.hu címre.

A csomagolást meddig kell megőriznem?
A garancia ideje alatt kérjük őrizd meg az eredeti csomagolást, mert esetenként nem tudjuk a csomagolás nélkül a beszállító felé a garanciális ügyet intézni.

Ha azt látom,hogy raktáron van a termék, akkor mehetek érte?

Kérjük mielőtt elindulna hivjon fel minket telefonon,mivel a raktáron lévő termékek egy része külső raktárban van.

Mit jelent a kiegészítő biztosítás?

Ez egy szolgáltatás amit a megvásárolt termék mellé tudsz vásárolni.Bővebb leírást itt találsz:

https://websale.hu/biztositas

Nem vagyok elégedett a megrendelt termékkel.Elállhatok a vásárlástól?

Amennyiben magánszemélyként vásároltál, úgy a termék átvételétől számított 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

Kérjük,hogy küldj egy e-mailt az info@websale.hu címre és juttasd hozzánk vissza a terméket.

 

Visszaszállítási cím: 1131 Budapest, Topolya u. 4-8. B épület

Szükségünk lesz még a bankszámlaszámodra,hogy a visszautalásról intézkedni tudjunk.

 

 

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.