Kategóriák

  • Akció
  • Kert
    •  
  • Otthon
    •  
  • Barkács
    •  
  • Uszoda
    •  
  • Raktározás
    •  
  • Egészség
    •  
  • Karóra
    •  
  • Sport
    •  
  • Műszaki
    •  
  • Baba, mama
    •  
  • Játék
    •  
  • Közületeknek
  • Kiemelt ajánlataink
    •  

Kérdése van?

Üzenet:

E-mail cím:

Telefonszám:



06-30/883-9832

06-30/305-5920

Hivatalos Seiko forgalmazó

Termékeink garantáltan hivatalos forrásból származnak!

............................................................

 

  RENDELJEN TELEFONON    

06-30/883-9832

vagy

06-30/305-5920

 

Hétköznap 9-17h között

............................................................

Facebook

Fizetési megoldás

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Kövessen Minket!

YouTube

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz az oldalunkon keresztül, telefonon a 0630/883-983-2-es vagy a  +3630/305-592-0 telefonszámon, vagy e-mailben. Ha e-mailben küldenéd akkor kérjük,hogy leveledet az info@royalstore.hu címre továbbítsd. Amit semmiképpen ne felejts ki az emailedből:

- rendelt termék neve

- neved

- telefonszámod

- e-mail címed

- szállítási cím (ha nem személyesen szeretnéd átvenni) 

- az a név és cím amire kiállíthatjuk a számlát?

Ha nincs e-mail címem és szeretnék rendelni akkor mit tegyek?

Semmi gond. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot vagy a rendelés során add meg valamelyik közeli hozzádtartozód e-mail címét, de előtte ne felejts el az engedélyét kérni.

Az árak bruttó vagy nettó árak?

Az áraink minden esetben bruttó árak. Tartalmazzák az áfát.

Hol tudom személyesen átvenni a megrendelt terméket?

1131. Budapest, Topolya utca 2. szám 

https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+Topolya+u.+2,+1131/@47.5473896,19.0881344,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4741dbb695dec3e3:0xf992909efc5b52d!8m2!3d47.5473896!4d19.0903231

 

 

Ha személyesen veszem át az irodában megrendelésem, akkor tudok bankkártyával fizetni?

Igen. Visa, Mastercard és Maestro bankkártyát fogadunk el.

Leadtam egy rendelést. Mehetek átvenni?

 

A megrendelt termékét 10 munkanapig tároljuk  a legelső értesítő email (vagy sms) után. Természetesen módosítható, előzetes egyeztetéssel.

 

Ha beérkezik az általad rendelt termék telefonon vagy e-mailben értesítünk és egyeztetünk veled,hogy mikor tudod átvenni a megrendelt terméket. Kérjük mielőtt elindulnál vedd fel velünk telefonon vagy írásban a kapcsolatot.Ha azt látod,hogy raktáron van akkor is csak a következő napon lehet átvenni az irodánkban.

Minden termék van raktáron?

Arra törekszünk, hogy minél több termék azonnal elérhető legyen,de ezt nem mindig tudjuk megvalósítani. Kérjük vedd figyelembe azt a szállítási időt amit az oldalunkon látsz.

Mielőtt rendelek egy terméket megtudom nézni?

Mindenképpen megoldjuk. Kérünk,hogy vedd fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a 0630/883-983-2-es telefonszámon.

Előreutalást választottam és nem kaptam meg a számlaszámot. Mit tegyek?

Kedvezményezett Neve: Royal Store Kft.
Számlaszám :12021006-01563724-00100003

Kérjük a fenti számlára utald el a megrendelésed végösszegét. 

Vásároltam, de nem találom a számlát. Mit tegyek?

Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amit elküldünk arra az e-mail címre amit megadtál. Az általunk kibocsátott elektronikus számla minden törvényi előírásnak megfelel. Ha mégis inkább papír alapú számlát kérnél, természetesen ennek sincs akadálya. Kérjük, hogy a rendelésed leadásakor ezt jelezd nekünk. 

Az e-számlával kapcsolatos előírásokat a következő törvényi helyek szabályozzák

  • Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény •
  • Elektronikus számlával kapcsolatos rendelkezésekről szóló 46/2007. (XI. 29.)
  • PM rendelet • 24/1995 (XI.22.) PM rendelet

 

Garanciális problémával a gyártóhoz vagy hozzátok forduljak?

A jelenlegi jogszabályok értelemben nekünk kell intézni a garanciális kérdéseket, igy minden esetben hozzánk.Kérjük hívj minket a 06-30/883-983-as telefonszámon vagy írj e-mailt az reklamácio@websale.hu címre.

A csomagolást meddig kell megőriznem?
A garancia ideje alatt kérjük őrizd meg az eredeti csomagolást, mert esetenként nem tudjuk a csomagolás nélkül a beszállító felé a garanciális ügyet intézni.

Ha azt látom,hogy raktáron van a termék, akkor mehetek érte?

Kérjük mielőtt elindulna hivjon fel minket telefonon,mivel a raktáron lévő termékek egy része külső raktárban van.

Mit jelent a kiegészítő biztosítás?

Ez egy szolgáltatás amit a megvásárolt termék mellé tudsz vásárolni.Bővebb leírást itt találsz:

https://websale.hu/biztositas

Nem vagyok elégedett a megrendelt termékkel.Elállhatok a vásárlástól?

Amennyiben magánszemélyként vásároltál, úgy a termék átvételétől számított 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

Kérjük,hogy küldj egy e-mailt az info@royalstore.hu címre és juttasd hozzánk vissza a terméket.

 

Visszaszállítási cím: 1131 Budapest, Topolya u. 2.

Szükségünk lesz még a bankszámlaszámodra,hogy a visszautalásról intézkedni tudjunk.

 

 

 

Webáruház készítés